thespacetree.com: Dijital Pazarlama
Kanallar arası pazarlama, çok kanallı pazarlama, tüm kanallarda pazarlama kabil terimlerden hangisini tercih ederseniz edin, müşteriniz veya potansiyel müşterinizle tüm dijital kanallarda ve her cihazda etkileşim kurmanız gerekir. Gelen kutusundan içtimai ağlara ve dizyüzeyü bilgisayarlar, tabletler, rahatıllı telefonlar genelinde günümüzün tüketicileri sorunsuzca davranış ederken sizden bile aynı yerlerde olmanızı, sorunsuz ve bütünleşmiş bir deneyim sunmanızı bekliyorlar. Sükselı bir kanallar arası pazarlama stratejisi oluşturmanıza yardımcı geçmek karınin en geniş kullanılan dijital pazarlama yayınlarının ayrıntılı açıklamalarını dunda bulabilirsiniz: Elektronik posta ile pazarlama Elektronik posta ile pazarlama, B2B ve B2C pazarlamacıları tarafından kullanılan, en külüstür ve en âlâ bilindik dijital pazarlama formlarından biridir. Elektronik posta ile pazarlama sayesinde çeşitli alıcı yolculuğu dokunuş noktalarında alıcı verilerini toplar, potansiyel müşterilerin tercihlerini anlamak karınin sınıflandırır ve en nihayetinde onları elektronik posta liste(leri)nize ekleme izni kızılırsınız. Elektronik posta içinde ne olduğu; ürün ve hizmetleriniz, şirketiniz ve etkinlikleriniz hakkında haberler, kişiye özel teklifler, alıcı kafaarı hikayeleri, örnek olay incelemelerine ilişkilar ve teknik özetler evet da iş özetleri için bilim karınerebilir. E-postalarınızın yalnız silinmek alegori açılmasını ve okunmasını yağdırmak karınin valör bahşetmek ciddi önem taşır. Kişiye özel karınerik ve alaka çekici teklifler katılımı çoğaltmak konusunda çok alışverişe yarar. Elektronik posta ile pazarlama hem konuşma hem bile bilimdir. E-postalarınız ve dijital varlıklarınız alımlı ve alaka çekici olmalıdır. Bununla omuz omuza çok adetda elektronik posta göndermekle yeterince göndermemek arasında bir istikrar inşa etmek zorundasınız. Videoteyp pazarlama Videoteyp en dermanlü dijital pazarlama kanallarından biridir. İnsanlar videoya erkekılıyor. Eğlence ve araştırı karınin video izliyor ve paylaşıyorlar. Elhak, YouTube raporlarında ayda dü bilyonı aşkın izleyicinin giriş yaptığı belirtiliyor. Hem B2B almaçları hem bile B2C tüketicileri satın hava kararlarını video sayesinde veriyor. Videoteyp pazarlama bellik ayırtındalığı oluşturur, dijital trafiği ve dönüştürme oranlarını artırır. Blog yürekğine gömülü videolar, B2B ve B2C karınerik pazarlama stratejilerinin senelerdir bucak taşı konumunda. Videoteyp paylaşmak, yürekğinizi daha ziyade insanoğlunun görmesinin anahtarıdır. Bu nedenle YouTube kabil üçüncü yüz sitelerden yararlanmanız, videolarınızı web sitenizde ve içtimai iletişim araçları yayınlarınızda teşhistmanız gerekir. İnsanları videolarınızı paylaşmaya özendirme edin. Videolarınız kısa ve öz olsun. İnsanlar dikkatlerini çabucak kaybediyor. Bu nedenle harika içinde ne olduğu alaka çekici şekilde bahşetmek çok önemli. Içtimai medyada pazarlama Içtimai iletişim araçları, sınırlı bir maksat kesime ulaşmanın; müşteriler, potansiyel müşteriler ve çözüm ortaklarıyla vasıtasız bandajlantı kurmanın harika bir yoludur. Ne içtimai iletişim araçları platformlarını kullanacağınız, kimleri hedeflemek istediğinize sınırlanmışdır. Facebook hala dünyanın en balaban içtimai iletişim araçları platformudur. Twitter B2B almaçları arasında hala popüler. Instagram ve TikTok milenyum ve Z kuşağı tüketicileri arasında olağanüstü popülerdir. LinkedIn ise satın alıntı döngüsünün erken aşamalarında B2B almaçları ile bandajlantı inşa etmek karınin harika bir arazi. Her içtimai iletişim araçları platformu farklı karınerik türlerine sahip olsa da tümü olabildiğince video/suret odaklıdır. Bu nedenle karınerik oluştururken bunları içtimai iletişim araçları üzerinden nasıl neşretmek istediğinizi her devran hane önünde bulundurun ve buna bakılırsa tertip mimarin. Farklı platformlar ortaya çıkmaya devam edeceği karınin, pazarlamacılar var olan her platformdan en âlâ şekilde yararlanmak karınin dijital pazarlama taktiklerini baki uyarlamalıdır. Örneğin, TikTok Eylül 2016’dan önce mevcut bileğildi. Bugün ise LinkedIn, Twitter, Pinterest ve Snapchat’ten daha ziyade çalışkan kullanıcıevet sahip. Kesik mesajlar (SMS ve MMS) Elektronik posta ile pazarlama faaliyetlerinin indinde kısa ileti, müşterilere ulaşmanın en vasıtasız yoludur. Yalnız içtimai medyada olduğu kabil mesajlar kısa ve öz olursa kuvvetli hale gelir. Pazarlama ekipleri, yalnız metin karıneren kısa ileti hizmetlerinden (SMS) veya video ve gif karınerebilen multimedya mesajlarından (MMS) yararlanabilir. İçerik pazarlama İçerik pazarlama iletiınızı sunarken, farklı potansiyel alıcı ve müşterilere kişiye özel şekillerde seslenmenize imkân teşhisr. İçeriğiniz ne derece kişiye özel hale gelirse o derece alaka çekici olabilir, insanoğluı cezbeder ve dikkatlerini vermelerini katkısızlar. Fakat, yürekğiniz maksat kitlenizin amaç ve alaka meydanı ile uyumlu olmalıdır. Etkileşim ve dönüştürme karınin valör sunmalıdır. Elektronik posta metinleri, giriş sayfaları, bilim görselleri, e-kitaplar, iş özetleri, banner reklamlar, videolar, metin mesajları, reklamlar, bilgi bültenleri, matbuat bültenleri, makaleler, bloglar ve dijital takım kartları kabil karınerikler kullanabilirsiniz. İçerik farklı kanallarda kullanılabilir (ve kullanılması gerekir), ancak tüm karıneriklerinizde tutarlı bir ton ve ileti olmalıdır. SEO ve PPC (veya SEM) İyi bir arama motoru optimizasyonu (SEO) stratejisi, web sitesi yürekğini (saz sayfaları, bloglar vb.) optimize fiyat. Böylecene, arama sonuçlarında daha ali sıralarda ve daha sık görülür, yürekğinize seyrüsefer peşışı katkısızlanır. İyi SEO neticeları, anahtar sözcük ve konu optimizasyonuna sınırlanmışdır. Web yürekğinizde âlâ açıklıkştırılmış anahtar sözcükler ve uzun formda anahtar sözcükler (3 ve daha ziyade sözcükten oluşan ifadeler) sömürmek SEO’nuzu daha âlâ hale getirir, seyrüsefer ve dönüştürme konusunda daha ali neticelar katkısızlar. Güçlü itibarlı üçüncü yüz sayfalardan organik ilişkilar dercetmek da konu sırasını yükseltmenin ve potansiyel müşterileri yürekğinize yönlendirmenin bir vesair yoludur. Tıklama başına ödemeli (PPC) reklamlarda sınırlı bir ilişkiya gelen her tıklama karınin ödeme mimarilır. Kontrol motorları ve çoğu içtimai iletişim araçları sitesi PPC fırsatları sunar. PPC reklamlar hedeflenen müşterilerinizin ve potansiyel müşterilerin karınerik rahatışlarında görüntülenir. Kontrol motoru pazarlama (SEM), balaban bulaşık yaratabilen bir PPC reklam türüdür. Mukannen anahtar sözcükleri arayan ziyaretçilere avantajlı bir konu konumunda pazarlama mesajları (metin) ve bandajlantı göstermesi karınin arama motoruna ödeme yaparsınız. Web sitesi tasavvurı ve pazarlama Web siteniz, çoğu kez potansiyel müşterilerin şirketiniz ve markanızla iletişim kurduğu ilk dokunuş noktalarıdır. Harika bir web tasavvurı, tüm dijital varlıkları tutarlı bellik çkızılışmasıyla teşhistabilir. Başkaca web sitenizi arama motorlarıyla daha uyumlu hale getirmeli, harika bir kullanıcı deneyimi sunmalı ve dönüştürme büyüklükını (daha ziyade tıklama, kaydolma, vb.) artırmalıdır.